Wij gaan altijd voor een 100% tevreden Swanner! Dus mocht een aankoop toch niet aan jouw wensen voldoen, dan gaan we dat direct en goed voor je oplossen.

Als je de volgende stappen doorloopt, dan moet het retourneren van jouw aankoop een fluitje van een cent zijn:
1. Stuur ons een e-mail naar [email protected], waarin je aangeeft welk(e) product(en) je wilt ruilen of retourneren
2. Stuur het desbetreffende product terug naar: Swan Market Store, Oude Binnenweg 137, 3012 JD Rotterdam
3. Na ontvangst controleren wij het product op beschadigingen
4. Als het product retour is ontvangen dan hebben we als doel om het bedrag, dat betaald is voor de geretourneerde producten binnen 5 werkdagen terug te storten

LET OP:
– Indien er beschadigingen aan het product geconstateerd worden, dan kunnen we het product helaas niet retour nemen. We nemen dan contact op om het uiteraard in goede harmonie met elkaar op te lossen
– Oorbellen die bedoeld zijn voor gepiercte oren kunnen i.v.m. hygiëne richtlijnen niet geretourneerd worden
– Producten die in de aanbieding zijn kunnen niet geretourneerd worden