Veelgestelde vragen

Hieronder vind je onze veelgestelde vragen! Lees ze even door… maar staat jouw vraag hier niet tussen, neem dan gerust contact met ons op!

Omdat Swan Market een platform is waar tientallen creatieve ondernemers hun producten aanbieden en wij niet willen dat je bij elk apart product (van een andere ondernemer) extra verzendkosten moet betalen, hebben wij een vast tarief van €3,95 euro vastgesteld bij bestellingen tot € 30,-. Bij bestellingen van boven de € 30,- is het verzenden gratis!

Op de pagina: Retouren vind je alle informatie terug over hoe je zo gemakkelijk mogelijk jouw bestelling (of een gedeelte ervan) kunt retourneren.

Je kan veilig betalen met iDEAL, Mollie, Apple Pay, Bancontact of Creditcard.

Wanneer jij een bestelling plaatst op www.swanmarket.nl, dan krijgt de deelnemer daar direct bericht van. Nadat de deelnemer een klein vreugdedansje heeft gedaan, gaat die hard aan de slag om jouw bestelling z.s.m. te verzenden! Als de deelnemer niet in staat is om het product binnen 3 werkdagen bij jou bezorgd te krijgen, dan krijgen wij dit direct te horen en nemen wij contact met jou op.

Dat zou kunnen, maar dat hoeft niet zo te zijn! Het kan namelijk zo zijn, dat je producten hebt gekocht van verschillende deelnemers. Aangezien wij de voorraad niet op een centrale fysieke locatie hebben, maar de producten wél z.s.m. bij jou in huis willen hebben, verzenden de deelnemers de producten direct naar jou toe. Het kan daarom dus zijn, dat je voor één bestelling meerdere pakketjes krijgt!

Onze gemiddelde levertijd binnen Nederland ligt tussen de 1 tot 3 werkdagen. Alles is uiteraard afhankelijk van de bezorgcapaciteit van de verschillende vervoerders. Tot nu toe wordt 90% van de pakketjes binnen 2 werkdagen ter bezorging aangeboden.

Neem in dat geval contact met ons op door te mailen naar [email protected] en dan nemen we binnen 24 uur contact met je op! Uiteraard kan je ook altijd telefonisch contact opnemen via: 010-7371227.

Uiteraard kan dat. Dit kan in iedere Swan Market Store (Rotterdam, Nijmegen, Den Haag, Leiden, Breda of Den Bosch), zo kan je de verzendkosten uitsparen! Om het zo soepel mogelijk te laten verlopen, is het fijn als je dit van tevoren aanmeldt, zodat wij diegene die in de winkel staan kunnen informeren wat ze met het pakketje moeten doen. Het is helaas (nog) niet mogelijk om jouw aankoopbedrag in de winkel retour te krijgen of om te zetten in een shop-tegoed voor in de winkel.

Het kan weleens gebeuren dat je een typfoutje maakt en dit achteraf pas beseft. Geef jouw correcte bezorgadres dan aan voordat je bestelling verzonden is. Doe dit door naar ons te mailen op [email protected]. Indien je bestelling wel verzonden is, neem dan alsnog contact met ons op. Dan zoeken wij samen naar een passende oplossing.

Je krijgt het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour teruggestort, mits het product in goede staat is ontvangen.

Neem contact met ons op